Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Ιου Ιου...Πιου...

Όπως έχετε καταλάβει... εδώ και κάποιες μέρες υπολειτουργώ...και μαζί με μένα και το ιστολόγιο...

Η έμπνευση κόπηκε... η διάθεση στα τάρταρα... οι αντοχές μηδαμινές...

Ακόμη μια μέρα ξεκινάει...Άντε να δούμε...



4 Μουχαμπέτια:

AERIKO είπε...

Tι να δουμε...αν υπολειτουργείς έτσι..φαντασου τι θα γίνει το Χειμώνα..
Καλημέρες...Φταιει ο Άυγουστος..!! :)

Ναύτης είπε...

χμ, εγω το καλοκαίρι υπολειτουργω
το χειμώνα λειτουργω
άνοιξη και φθινόπωρο ταξιδεύω...

καλημέρα σας κυρίες μου

Μεδουσάκι, καφε θες;
τωρα πίνω πρώτο και πρώτο τσιγάρο...

πολυ γράψιμο χθες...
πολυ τρέξιμο σήμερα...

:)

υ.γ. διάθεση στα τάρταρα?

Anael είπε...

βάστα κορίτσι!βάστα!
μου θύμησες με το ιου ιου ..αυτό!
αύγουστος είναι..θα περάσει!
φιλιά!

http://www.youtube.com/watch?v=CIIdB5dt02M

MeDuSa είπε...

Αερίκο μου... Anael...Άντε να περάσει...

Ναύτη...εσένα σου τα χω μαζεμένα...

Related Posts with Thumbnails

MeDuSa-Kia

Blog Archive

Το Άλλο μου Παιδί...

Το σόι...

Ο Φονιάς...Νιαρ

Εκτιμώ...Διαβάζω & ακούω

Προσοχή...!

Στον αγώνα της ζωής....


....όποιος κι αν είναι ο στόχος σου...


.... να κρατάς τα μάτια σου....


...στον λουκουμά....κι όχι στην τρύπα.


Oscar Wilde

Το νου σας... ;o)

....Το νου σας ρεμάλιααααααααα…

χς βαρς κούεται, πολλ τουφέκια πέφτουν ;o)

About Μή!

Ο Ρουφιάνος...