Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Allen Ginsberg...Howl


Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου να σαπίζουν από sms, tweets και emails,
να τριγυρνούν χαράματα με το ποντίκι τους στο Google, γυρεύοντας τη δόση τους στην πληροφόρηση,
χίπστερς αγγελοκέφαλοι που φλέγονταν για την ταχύτερη ουράνια σύνδεση με το αστρικό δυναμό
μέσα στη μηχανή της νύχτας,
που καλωδιωμένοι και διαδικτυωμένοι και αποβλακωμένοι και καφεϊνωμένοι
ξαγρυπνούσαν ζητώντας φανταστική παρηγοριά στους φίλους του Facebook, αρμενίζοντας
πάνω απ’ τις κορφές των πόλεων, με το νου τους στα σήματα.

Που ξεγύμνωσαν τον εγκέφαλο τους στα GPS κάτω απ’ τους δορυφόρους και είδαν πάμφωτους αγγέλους
της Wikipedia να κάνουν τυπογραφικές διορθώσεις στη συλλογική γνώση.

Που πέρασαν απ’ όλα τα ίντερνετ-καφέ με απαστράπτοντα ακουστικά bluetooth,
βλέποντας παραισθήσεις με avatar σε χαμηλής ανάλυσης νησιά της Second Life,
ανάμεσα σε τύπους που έπαιζαν Warcraft.

Που τους πέταξαν έξω από chatrooms με όνειρα, με ασύρματους εφιάλτες, με megapixels, με αλκοόλ,
με YouTube, με το μάτι κάγκελο.

Που μισόγυμνοι αντάλλασσαν MSN, καίγοντας τα λεφτά τους σε παρορμητικές αγορές στο eΒαy,
τρυπώνοντας στο Πνεύμα των Καιρών μέσα από τις συνάψεις του Twitter.

Που σέρνονταν εβδομήντα ώρες nonstop από το Pandora στο Amazon, στο iΡοd, στο Flickr, με ξεφωνητά
και αρχέγονες κραυγές και μάτια απλανή, «συμμετέχοντας».

Ξεπριζωθείτε!

Ξεπριζωθείτε!

Ξεπριζωθείτε!

Είμαι μαζί σας στον ψυχαναγκασμό να τσεκάρω τα εισερχόμενα, τα newsfeeds και το Faeebook.
Ξεπριζωθείτε!
Είμαι μαζί σας στην εξάρτηση και λαχταράω να συγκεντρωθώ κάπου.
Ξεπριζωθείτε!
Είμαι μαζί σας για να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο των δεδομένων.
Ξεπριζωθείτε!
Είμαι μαζί σας για να αποσυνδεθούμε από την κυβερνοσφαίρα.
Ξεπριζωθείτε!
Είμαι μαζί σας για να κατεβάσουμε ταχύτητες και να γυρίσουμε στο παρόν.
Ξεπριζωθείτε!
Είμαι μαζί σας για να ξαναβρούμε το Ναό του Χρόνου.

Πηγή : http://greekpoems.wordpress.com


1 Μουχαμπέτια:

Ανώνυμος είπε...

καιρο έχω νά διαβάσω κάτι τόσο σοβαρό!

Related Posts with Thumbnails

MeDuSa-Kia

Blog Archive

Το Άλλο μου Παιδί...

Το σόι...

Ο Φονιάς...Νιαρ

Εκτιμώ...Διαβάζω & ακούω

Προσοχή...!

Στον αγώνα της ζωής....


....όποιος κι αν είναι ο στόχος σου...


.... να κρατάς τα μάτια σου....


...στον λουκουμά....κι όχι στην τρύπα.


Oscar Wilde

Το νου σας... ;o)

....Το νου σας ρεμάλιααααααααα…

χς βαρς κούεται, πολλ τουφέκια πέφτουν ;o)

About Μή!

Ο Ρουφιάνος...