Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Θλίψη...



Ποιος θα τα βάλει με τη θλίψη....όσο αντιστέκεται νικάει

4 Μουχαμπέτια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, καλή μου. Μη στενοχωριέσαι. Κάθε μέρα είναι και μια νέα ελπίδα!

next_day είπε...

μου θύμισες σαββόπουλο..ποιός να κρυφτεί απ'τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν ολα..δεν ξέρω πώς μου ήρθε...απλά μου ήρθε..
δεν αντιστεκόμαστε σε κανέναν..τα ζούμε όλα και προχωράμε μπροστά μόνο όταν έρθει η ώρα!
Φιλί γλυκό!

MeDuSa είπε...

Ονειρεύτηκα την ελπίδα χτες...την ζωή μου κοντά του… Μα πάλι σήμερα σας καλημερίζω απο την χώρα του υπάρχω αλλά πεθαίνω μακριά του…

Φιλάκια

to alataki είπε...

Δεν αντιστεκόμαστε, ζούμε και το αφήνουμε να περάσει...

Related Posts with Thumbnails

MeDuSa-Kia

Το Άλλο μου Παιδί...

Το σόι...

Ο Φονιάς...Νιαρ

Εκτιμώ...Διαβάζω & ακούω

Προσοχή...!

Στον αγώνα της ζωής....


....όποιος κι αν είναι ο στόχος σου...


.... να κρατάς τα μάτια σου....


...στον λουκουμά....κι όχι στην τρύπα.


Oscar Wilde

Το νου σας... ;o)

....Το νου σας ρεμάλιααααααααα…

χς βαρς κούεται, πολλ τουφέκια πέφτουν ;o)

About Μή!

Ο Ρουφιάνος...